poniedziałek, 17 października 2016

Skala pomiaru temperatury relacji

Zero absolutne Kelvina
Wykręcam numer infolinii, po drugiej stronie słyszę „Dzień dobry” oraz mechanicznie wyrecytowaną, precyzyjnie wyuczoną formułkę powitalną.
-       Dzień dobry, poproszę o odblokowanie hasła dostępu do konta
-       Poproszę o pani imię i nazwisko
-       Małgorzata Iksinska
-       Poproszę jeszcze o datę urodzenia
-       02.02.XX
-   W celu ostatecznej weryfikacji poprawności danych poproszę jeszcze o podanie drugiego imienia pani męża
-       Adam
-  Niestety odpowiedź jest nieprawidłowa. Ma pani jeszcze jedną możliwość udzielenia prawidłowej odpowiedzi
-       Ale proszę pana ja nie mam żadnych zaburzeń pamięci, a imię męża podałam specjalnie, aby wykluczyć jakiekolwiek pomyłki przy weryfikacji
-       Niestety w systemie figuruje inne imię, proszę spróbować ponownie
-       Ale proszę pana ja nie będę zgadywać, jak ma na drugie imię mój mąż, na pewno Adam!
-       Niestety musi pani osobiście zgłosić się do Oddziału. Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?
Rety! Kto tu oszalał?

Odpowiednik 0 stopni Celsjusza
Scenka przy stoisku z odzieżą.
-       Dzień dobry, czy może mi pani doradzić jakiś ciepły sweterek na zimę?
-       Proszę wybierać, tutaj mamy swetry z najnowszej dostawy
-       To może wybiorę ten granatowy rozpinany...
-       O tak, świetnie schodzą, już mam tylko trzy ostatnie
-       Jednak chyba wolę ten gładki beżowy...
-       Bardzo dobrze się nosi, moja córka ma taki sam i jest bardzo zadowolona
-    Córka? Akurat przyszłam do pani z polecenia mojej mamy, która jest przyjaciółką pani sąsiadki. Przez przypadek wiem o pani dwóch synach, ale nic nie wiem o córce?
-       Mmm. Niech pani poczeka, mam jeszcze dwa wzory z innej dostawy

Odpowiednik 100 stopni Celsjusza
     Uduszone w sosie własnym.
     Mąż w pracy, żona w samochodzie
-       Cześć kochanie
-       Poczekaj chwilę, zaraz oddzwonię, nie mogę teraz rozmawiać
-       No miałeś zadzwonić, i co? Przejechałam już pół miasta
-       To mogłaś od razu powiedzieć, że masz pilną sprawę
-       Nie dałeś mi szansy
-       Czekaj, czekaj, mam telefon na linii i trzy nowe maile, zaraz oddzwonię
-       No kiedy wreszcie porozmawiamy, czekam od 5 minut na parkingu?!
-       Aa, miałem dzwonić, no mów
-    Chciałam zapytać ciebie, czy mam potwierdzić ostatecznie rezerwację na naszą rocznicę ślubu?
-       Nie, mamy jeszcze pięć dni
-       O czym ty mówisz przecież nasza rocznica jest za 3 dni?!
-       Mówiłem do Aśki, że nie musi się spieszyć z odpowiedzią na maila
-       ??!! W takim razie chyba nie ma sensu potwierdzanie rezerwacji, pojadę sama, skoro mam już urlop, wykupię pobyt w jakimś SPA
-     Dobra, hm...w porządku..., poczekaj chwilę. Lepiej pojedźcie we dwoje...Aśka z Radkiem, sama nie jedź
-  ???!!! Wyłączona komórka rzucona na siedzenie samochodu. W porządku, jak chcesz kochanie...



 Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz